Support

#Askmore

Hur kan vi hjälpa dig?

#Askmore

Hur kan vi hjälpa dig?

Vad behöver du hjälp med?

Välkommen till vårt kundcenter

Vi har en stor supportavdeling med certifierande konsulter som står klara for att hjälpa dig med support på de lösningar vi leverer, som produkter från Visma, SuperOffice, Sympa, samt egenproducerade programvaror.

Registrera ett kundärende Teamviewer

 

 

 

Öppettider

Ett supportärende kan registreras via vår kundportal när helst under dygnet.

Supporten är bemannad på vardagar 08:30-16:30 med stängt för lunch 12:00-13:00. Undantag förekommer. 

Om du har ett avtal som ger möjlighet till support vid andra tider än ovanstående, vänligen kontakta Amesto Support via de kontaktvägar som angivits i detta avtal.

Kunder med supportavtal prioriteras före kunder utan avtal. Saknar du supportavtal och vill ha ett? Kontakta oss här.

 

Tillfälliga avvikelser

2018-06-05: Supporten stänger 13:00 då det är dag före röd dag

Datumen uppdateras löpande.


Driftinformation

Fungerar din produkt inte som den brukar?
Kolla om det pågår något underhållsarbete eller driftstörning i er programvara. 

 

SuperOffice

Driftinformation


eMarketeer

Driftinformation


Du får många fördelar med ett

Supportavtal

  • Du kan registrera obegränsat med ärenden till ett fast månadspris.
  • Du blir prioriterad i kön och får snabbare hjälp.
  • Fjärrsupport är inkluderat så att vi kan koppla upp oss mot din PC och lösa ärendet snabbt och effektivt. 

Vill du byta Visma eller Superoffice-partner?

Skaffa Amesto som samarbetspartner

Om du inte är kund hos oss, bör du byta återförsäljare för att vi ska hjälpa dig med support. Att välja en partner är viktigt och med rätt Visma-partner kan ditt företag bli mer konkurrenskraftigt, få ditt system skräddarsydd för dina behov och få stöd från kompetenta konsulter för att göra ditt jobb enklare. Det kan finnas många anledningar till varför du vill byta samarbetspartner:

  • Du vill ha bättre Visma eller SuperOffice support
  • Din återförsäljare har inte de resurser eller kunskaper du behöver
  • Din återförsäljare finns inte i närheten
  • Du får inte tillräckligt med råd för effektivare lösningar

Oavsett varför du vill byta samarbetspartner är detta väldigt enkelt. Skicka ett mejl till oss, berätta vilket system vi använder och ange vilken partner du har idag. Visma handlar administrativt i samband med återförsäljarens ersättning. Vi kommer då att kontakta dig för en översyn av lösningen för att säkerställa bästa möjliga övergång till Amesto. Svårare än så är inte! Kontakta oss gärna vid eventuella frågor.

Kontakta oss

Amesto Trust Center

För att vi ska kunna leverera teknik och tjänster som våra kunder kan lita på har vi satt upp Amesto Trust Center. Målet är att ge dig som kund all information du behöver för att fatta ett kvalificerat beslut om Amesto som tjänsteleverantör. Informationen omfattar produkter och tjänster relaterade till Security, Privacy, Transparancy, Compliance och Corporate Social Values (CSV). 

Amesto Trust Center