VÄLKOMMEN TILL KUNDCENTER OCH SUPPORT

#ASK | Amesto Solutions Kundcenter.

Vi har en kundservice och supportavdelning med certifierade konsulter med specialistkompetens inom olika områden och produkter. Våra konsulter kan hjälpa dig med support och konsultationshjälp inom alla lösningar vi levererar exempelvis SuperOffice, Visma Business och Visma.net.

KUNDPORTAL

Amesto Solutions Kundportal med ny funktionalitet och ny design som ger dig mervärde och förenkling i vardagen.

  • Registrera supportärende.
  • Beställa produkter och licenser.
  • Boka konsultuppdrag.
  • Boka uppgradering och versionsinformation.
  • Versionsnyheter och viktiga datum.

Registrera ny användare  Fjärrsupport

LOGGA IN | # ASK

Vi supportar dig med våra lösningar för SuperOffice, Visma, Sympa och våra egenproducerade programvaror.




Glömt lösenord?

 

Öppettider

Support och Kundcenter

För att undvika onödiga ställtider så registrera ditt ärende i Kundportalen med inloggning här ovanför.

Support, Uppdrag/Konsulttjänster och Övriga ärenden kan registreras via Kundportalen när helst under dygnet.

Om ärendet gäller Fakturafrågor, Uppsägningar, Licenser och Produktfrågor kan ni också göra detta inne i Kundportalen.

För de kunder som inte har supportavtal debiterar Amesto 2.000 kr för den första insatsen vi gör på ärenden.

 

Kundcenter och Supporten har följande öppettider:

Måndag till fredag kl 08:00-16:00, lunchstängt mellan 12:00-13:00 

Undantag förekommer


Driftinformation

Fungerar din produkt inte som den brukar?
Kolla om det pågår något underhållsarbete eller driftstörning i er programvara. 

Driftinformation.

 

SuperOffice

Driftinformation


eMarketeer

Driftinformation


Amesto Apps

Driftinformation


Du får många fördelar med ett

Supportavtal.

  • Du kan registrera obegränsat med ärenden till ett fast månadspris.
  • Du blir prioriterad i kön och får snabbare hjälp.
  • Fjärrsupport är inkluderat så att vi kan koppla upp oss mot din PC och lösa ärendet snabbt och effektivt. 

 

 

 

En heltäckande samarbetspartner

Förvaltningsavtal

Amesto Solutions erbjuder ett heltäckande förvaltningsavtal till våra kunder i ett steg att kunna vara en samarbetspartner till våra kunder.

Avtalet består av ett flertal tjänstedefinitioner, inkluderat bl.a. förvaltningsstyrning, utbildning, support, årlig systemöversyn och förvaltning av kundunika lösningar.

 

Vad ingår i ett förvaltningsavtal?

Skaffa avtalet


Skaffa Amesto som samarbetspartner

Om du inte är kund hos oss, bör du byta återförsäljare för att vi ska hjälpa dig med support. Att välja en partner är viktigt och med rätt Visma-partner kan ditt företag bli mer konkurrenskraftigt, få ditt system skräddarsydd för dina behov och få stöd från kompetenta konsulter för att göra ditt jobb enklare. Det kan finnas många anledningar till varför du vill byta samarbetspartner:

  • Du vill ha bättre Visma eller SuperOffice support
  • Din återförsäljare har inte de resurser eller kunskaper du behöver
  • Din återförsäljare finns inte i närheten
  • Du får inte tillräckligt med råd för effektivare lösningar

Oavsett varför du vill byta samarbetspartner är detta väldigt enkelt. Skicka ett mejl till oss, berätta vilket system vi använder och ange vilken partner du har idag. Visma handlar administrativt i samband med återförsäljarens ersättning. Vi kommer då att kontakta dig för en översyn av lösningen för att säkerställa bästa möjliga övergång till Amesto. Svårare än så är inte! Kontakta oss gärna vid eventuella frågor.

Kontakta oss

Amesto Trust Center.

För att vi ska kunna leverera teknik och tjänster som våra kunder kan lita på har vi satt upp Amesto Trust Center. Målet är att ge dig som kund all information du behöver för att fatta ett kvalificerat beslut om Amesto som tjänsteleverantör. Informationen omfattar produkter och tjänster relaterade till Security, Privacy, Transparancy, Compliance och Corporate Social Values (CSV). 

Amesto Trust Center