Klicka här för att hämta TeamViewer 

 

Läs mer om våra supportavtal och priser

Öppettider

Ett supportärende kan registreras via vår kundportal när helst under dygnet.

Supporten är bemannad på vardagar 08:30-16:30 med stängt för lunch 12:00-13:00. Undantag förekommer. 

Om du har ett avtal som ger möjlighet till support vid andra tider än ovanstående, vänligen kontakta Amesto Support via de kontaktvägar som angivits i detta avtal.

Kunder med supportavtal prioriteras före kunder utan avtal. Saknar du supportavtal och vill ha ett? Kontakta oss här.

Tillfälliga avvikelser

2018-01-05: Supporten stänger 12:00 då det är dag före röd dag

 

Datumen uppdateras löpande.

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."