Öppettider

Ett supportärende kan registreras via vår kundportal när helst under dygnet.

Supporten är bemannad på vardagar 08:30-16:30 med stängt för lunch 12:00-13:00. Undantag förekommer. 

Om du har ett avtal som ger möjlighet till support vid andra tider än ovanstående, vänligen kontakta Amesto Support via de kontaktvägar som angivits i detta avtal.

Kunder med supportavtal prioriteras före kunder utan avtal. Saknar du supportavtal och vill ha ett? Kontakta oss här.

 

Tillfälliga avvikelser

2018-01-05: Supporten stänger 12:00 då det är dag före röd dag

Datumen uppdateras löpande.

Nöjda kunder

Amesto Customer Care arbetar aktivt för att se till att du som kund är nöjd med den service du fått.

Av denna anledning kan vi komma att fråga dig om din upplevelse. Detta kan ske både under tiden vi arbetar med din fråga eller ditt uppdrag och även efteråt, när din fråga är hanterad.

När du får en fråga från oss är vi därför tacksamma om du tar dig tid att besvara den. Det tar aldrig längre tid än ca 2 minuter och din åsikt är väldigt värdefull för oss!

Amesto Trust Center

För att vi ska kunna leverera teknik och tjänster som våra kunder kan lita på har vi satt upp Amesto Trust Center. Målet är att ge dig som kund all information du behöver för att fatta ett kvalificerat beslut om Amesto som tjänsteleverantör. Informationen omfattar produkter och tjänster relaterade till Security, Privacy, Transparancy, Compliance och Corporate Social Values (CSV). 

 

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."