UTBILDNING SUPEROFFICE
Kundservice i världsklass
OM UTBILDNINGEN
Lär dig nyttja SuperOffice ärendehantering till max
I den här kursen kommer vi att utforska de viktigaste funktionerna i SuperOffice CRM, med fokus på hur du effektivt hanterar era kundärenden och er kunddata. Du kommer att lära dig hur du navigerar på plattformen, organiserar kundinformation och använder viktiga verktyg för att effektivisera dina dagliga uppgifter. I slutet av den här kursen kommer du att vara utrustad med den kunskap du behöver för att förbättra din produktivitet och höja er servicenivå i er interaktion med era kunder.
Målgrupp: Kundtjänst, supportmedarbetare, säljare eller administratörer
Längd: 2 timmar
Plats: Digitalt
Förkunskaper: Inga förkunskaper behövs. Denna kurs är på nybörjarnivå men passar även den som jobbat i systemet en tid. Notera att en Service Premiumlicens krävs för att kunna utnyttja alla funktioner. Kursen genomförs i den molnbaserade plattformen.
Agenda
- Kundens väg genom ärendeflödet
-
Skapa smarta arbetslistor och inkorgar
-
Bygg svarsmallar för snabbare återkoppling
-
Använd AI för bättre kvalitet och träffsäkerhet
-
Få överblick via dashboard, favoriter och urval
-
Arbeta med ärendetyper, kategorier och taggar
-
Ställ in notiser och personliga varningar
Kommande utbildningsdatum
18 september
🕞 Tid: kl 14:00-16:00
🌍 Plats: Digitalt, länk skickas till dig efter anmälan.
Pris och paket
-
Pris: 2900 kr exkl moms per person.
-
Är ni fler på ditt företag som skulle vilja gå utbildningen? Vi kan skräddarsy denna kurs bara för er, fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig.
Föreslagen uppföljning
För att säkerställa att du får maximalt stöd, erbjuder vi en uppföljande session på Teams cirka två veckor efter utbildningen. Här kan vi gå igenom frågor som dykt upp efter att du hunnit testa dina nya kunskaper. Uppföljningen faktureras per timme enligt löpande räkning.