&Frankly

Trigga engagemang på ett nytt sätt med

&Frankly

&Frankly

&Frankly är en molnbaserad tjänst som på ett innovativt sätt gör det möjligt att kontinuerligt ta pulsen på verksamheten och trigga organisationen i rätt riktning. Alltid med samma övergripande ambition – att locka fram fler leenden på jobbet. För leenden är inte bara en vinst för den som bär på det, utan även för bolaget som lockar fram dem.

Funktioner

Komplettera med

Sympa

Det är människorna och deras egenskaper som gör att din verksamhet skiljer sig från mängden och faktiskt lyckas. Sympa HR hjälper dig genom hela flödet - från anställning, via kompetensutveckling till uppsägning.
Sympa HR
 

eMarketeer

Begreppet BUYER 2.0 beskriver ett nytt och modernt köpbeteende. eMarketeer ger din verksamhet fler kvalificerade leads, en bättre konverteringsgrad från lead till kund och en ökad försäljning.
eMarketeer
 

DP-Organizer

DPOrganizer är ett Data Protection Management Software som hjälper er med kartläggning, visualisering, rapportering och aktivitetshantering. Priset börjar från 1000 kronor i månaden för företag med upp till tio anställda, men verktyget är mycket skalbart även för större koncerner.
Läs mer

SuperOffice

Amesto Solutions är certifierad partner till SuperOffice och stöttar dig hela vägen från implementering till service. Hitta, vinn och utveckla fler kunder inom alla affärsområden, från försäljning till marknadsföring och kundtjänst.
SuperOffice

HAR DU FRÅGOR? #ASKMORE

Kontakta oss för en kostnadsfri rådgivning

Boka en rådgivning