CRM-system

Bättre kundnöjdhet – Hur mäter man på det?

CRM-system

Hitta, vinn och utveckla fler kunder inom alla affärsområden, från försäljning till marknadsföring och kundtjänst. Använd SuperOffice CRM som stöd i er verksamhet. Amesto Solutions är certifierad partner till SuperOffice och stöttar dig hela vägen från implementering till service.

 

 

FÖRDELARNA MED ETT MODERNT

CRM-system

 

Amesto Solutions är en av Nordens största leverantörer av CRM-system. Hos oss finns konsulterna, kunskapen och portföljen för att vara en heltäckande samarbetspartner för ert företags möjligheter att överträffa satta försäljningsmål. 

CRM står för “Customer Relationship Management” och innefattar precis som det låter, omhändertagandet av kunder. Det används för att hantera interaktionen med nuvarande kunder, men även för att nå ut till nya potentiella kunder. 

Som komplement till ert CRM-system levererar Amesto ett antal marknadsföringsverktyg och tillägg som kan integereras för att få en flexibel och användarvänlig försäljningsprocess. Med vår vision: Simplifying business. 


Varför ett

CRM-system?

Många företag vill öka antalet kunder och sälja mer, så det behövs lämpliga verktyg för att göra alla mer produktiva och effektiva. SuperOffice CRM och våra konsulter har ett huvudmål; för att hjälpa ditt företag att hitta, vinna och utveckla dina kunder. Lösningen är skräddarsydd för den enskilda användaren, vilket gör det enkelt att använda och lätt att förstå. SuperOffice CRM kan integreras med alla Office-applikationer, och bygger på och stöder alla ledande teknologiplattformar.

CRM (Customer Relationship Management) samlar alla dina kundfokuserade processer som försäljning, marknadsföring och kundservice på ett ställe. Genom att lagra alla telefonsamtal, aktiviteter, dokument, e-post och marknadsföringskampanjer på samma plats får du en 360 graders översikt över kunderna. Detta gör det lättare att fokusera kunden, oavsett vem i företaget som är i kontakt med kunden.

Kompletterande stöd för er försäljning

eMarketeer

Begreppet BUYER 2.0 beskriver ett nytt och modernt köpbeteende. eMarketeer ger din verksamhet fler kvalificerade leads, en bättre konverteringsgrad från lead till kund och en ökad försäljning.
eMarketeer
 

DP-Organizer

DPOrganizer är ett Data Protection Management Software som hjälper er med kartläggning, visualisering, rapportering och aktivitetshantering. Priset börjar från 1000 kronor i månaden för företag med upp till tio anställda, men verktyget är mycket skalbart även för större koncerner.
Läs mer

 

 

 

SIMPLIFYING LIFE.

Vår ambition

  • Vi skall vara en referens organisation. En organisation som är en förebild för andra.
  • Vi skall ha en värdebaserad kultur för det ger medarbetare möjlighet att växa både i sin professionella roll men också som individ.
  • Vi skapar en bättre vardag för våra kunder och samhället
  • Våra värderingar och kultur genomsyrar allt som vi som företag står för, gör och säger.
  • Vi skall alltid söka förenkling, i interna ting såväl som i arbetet med kunder. Det enkla är det smarta.

Programvara för den moderna marknadsförare

Personuppgiftslagen

Sekretesslagen kräver att du har full kontroll över hur du hanterar samtycke, personlig information och datatrafik. Vi levererar SuperOffice CRM och eMarketeer, vilka är CRM och marknadsföringssystem som upprätthåller privatlivet. Dessutom har vi programvara som DPOrganizer som kan hjälpa dig med ditt GDPR-arbete.

Komplettera ditt CRM-system med

ERP-system

Amesto Solutions är Nordens största leverantörer av affärssystem från Visma Software. Hos oss finns konsulterna, kunskapen och portföljen för att vara en heltäckande samarbetspartner för ert företags ERP-behov. Våra programvaror omvandlar tidigare manuella processer till moderna och digitala affärsredskap....
ERP-system
 

HRM-system

Amesto Solutions samarbetar med speciellt utvalda leverantörer som Sympa och &Frankly för att kunna tillhandahålla dig med en komplett lösning som täcker hela processen från anställning, via talanghantering och vidareutbildning till uppsägning och pensionering.
HRM-system
 

BI- och Rapporteringssystem

Vi tillhandahåller rapporterings- och analyssystem (Business Intelligence) där du enkelt kan extrahera alla nödvändiga rapporter som du behöver ha full kontroll och kontroll över din verksamhet!
BI - och Rapportering
 

&Frankly

&Frankly är en molnbaserad tjänst som på ett innovativt sätt gör det möjligt att kontinuerligt ta pulsen på verksamheten och trigga organisationen i rätt riktning.
&Frankly
 

Visma.net

Visma.net är ett affärssystem som hela bolaget enkelt kan ha tillgång till. All data, all information – ja, hela affärssystemet – ligger i molnet. Inga kostsamma servrar eller dyr uppgradering. Lättillgänglig på mobil, surfplatta och dator.
Visma.net

 

 

 

SVÅRT ATT VETA VILKEN LÖSNING DU SKA VÄLJA?

Boka rådgivning

Att byta ut sina manuella processer kan vara en stort för de allra flesta företag - det är ingen hemlighet. Därför är det viktigt att välja en partner som du känner dig bekväm med. Vi har implementerat finansiella och logistiksystem på flera tusen företag i Norden.

Våra lösningsrådgivare och konsulter har inte bara höga yrkeskunskaper utan också branschkunskaper som gör att vi kan förstå våra kunders utmaningar och behov. Boka ett rådgivning med oss ​​och vi kan hjälpa dig att ta reda på vilken lösning som bäst passar ditt företag!

HAR DU FRÅGOR? #ASKMORE

Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning

Kontakta mig