Finns både som molnlösning och för installation på egen server.

SuperOffice CRM - Prisbelönt för sin användarvänlighet
SuperOffice stödjer dina affärsprocesser inom försäljning, marknadsföring och kundservice. Vinnare av PC Worlds "Best-in-test" 4 gånger. Finns både som molnlösning och för installation på egen server.
Kundfokus och närmare kundrelationer är två vanliga inslag i en CRM-strategi. För att uppnå detta är det viktigt med en professionellt och användarvänligt CRM-system. SuperOffice stödjer dina affärsprocesser inom försäljning, marknadsföring och kundservice.

 

SuperOffice CRM
SuperOffice stödjer säljarens behov och gör livet lättare. Målet är att göra jobbet inom försäljning, marknadsföring och kundvård enkel, logiskt, mindre tidskrävande samt gärna roligt. Idag, använder mer än 11 000 europeiska företag SuperOffice CRM.
Mycket i SuperOffice är standard, och det är lätt att anpassa till olika behov.
SuperOffice erbjuder många olika alternativ: via webben, via en kundinstallation, via Mac, via telefon eller surfplatta? Du bestämmer vad som passar dig och dina användare, kanske en kombination?

 

Egen server eller molnlösning?
SuperOffice kan installeras på din egen server eller molnlösning i molnet. Du väljer! Läs mer om fördelar och nackdelar med molnlösning här.

 

Läs mer om möjligheterna i våra SuperOffice lösningar:
• Standard – SuperOffice CRM ger dig en gemensam kunddatabas, där ni kan dela aktiviteter, dokument, projekt och annan viktig information om era kunder och prospekt


• Sales – Salesanvändaren får utöver Standard CRM även tillgång till SuperOffice försäljningshantering. Här arbetar man med att bygga pipe, få hjälp av försäljningsguider, sannolikhet och nästa aktivitet i försäljningen.


• Marketing – Marketinganvändare väljer man till de inom företaget som arbetar med marknadsföring och som vill generera leads till säljarna. Vilka har klickat på vilka länkar i senaste nyhetsbrevet, dessa vill man ge säljarna möjlighet att ringa upp.


• Service – Som serviceanvändare får man utöver Standard CRM tillgång till ett komplett ärendehanteringssystem. Här arbetar man med ärendet i fokus. Exempel på ärenden/förfrågningar som kan hanteras här är kundservicefrågor, supportfrågor, reklamationer, orders, servicearbeten och interna frågor.


• Pocket CRM - i alla typer av användare ingår den mobila appen, Pocket CRM. Med denna har ni alltid tillgång till era kontakter, företag, kalender, försäljningar och dokument i telefonen eller i surfplattan.


• Amesto DocArc - dokument i SuperOffice för enklare hantering av projekt och kontakter.

 

Bättre styrning och kontroll av intäkter:

  • Effektivare säljprocesser
  • Målinriktad och kostnadseffektiv marknadsföring
  • Fullständig rapportering till ledningen av intäkter
  • God överblick över lönsamma projekt
  • Ett verktyg för bättre kundservice
  • Systematisk kundinteraktion och kundsupport

Goda skäl att välja SuperOffice:

  • Öka vinsten genom att arbeta målmedvetet med de mest lönsamma kunderna.
  • Ta kontroll över värden med en gemensam kundbas i hela företaget.
  • Spara tid genom att arbeta smartare med integrerade dataflöden mellan ekonomi och försäljning.
  • Sälja mer genom att ge säljarna ett verktyg som gör dem mer effektiva
  • Att få resultat på kort sikt - kom snabbt igång som användare

 

Intresserad av SuperOffice?

Vill du ha mer information om hur ett effektivt och användarväligt CRM kan hjälpa dig att hitta, vinna och utveckla dina kunder?

Kontakta oss via formuläret här bredvid för mer information!

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."