SuperOffice Service – Ärendehantering

Få kontroll på alla förfrågningar

SuperOffice Service är en del av SuperOffice CRM där fokus ligger på ett ärende, alltså en förfrågan som skall hanteras. Stöd finns för att hantera olika typer av ärenden.

Exempel på områden där SuperOffice Service kan användas:

  • Supportfrågor från kund
  • Supportfrågor internt
  • Ärendehantering
  • Reklamationer
  • Serviceärenden
  • Fakturafrågor
  • Beställningar
  • Interna frågor som skall hanteras

SuperOffice Service ger total kontroll på vilka ärenden som är öppna, vem som är ansvarig, vilken status det har och vad man har gjort i ärendet. Med SuperOffice Service får man även stöd för intern och extern FAQ, kunskapsbank med färdiga kunskapsmallar och en kundportal där kunderna kan följa sina ärenden, få tillgång till FAQ och registrera nya ärenden.

SuperOffice Service bygger på samma databas som SuperOffice Sales och Marketing, vilket gör att all information om såväl kund som ärende delas av användarna.

Kontakt oss gärna så berättar vi mer!

 

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."