SuperOffice Sales - ett användarvänligt CRM-system

Letar du efter ett unikt och användarvänligt säljverktyg har du kommit rätt. SuperOffice Sales hjälper er få det stöd ni behöver för att nå era försäljningsmål, oavsett om det gäller att öka nykundsförsäljningen, kors- och merförsäljning till befintliga kunder eller tillse att skapa nöjdare kunder.

SuperOffice Sales ger er full kontroll

Genom SuperOffice Sales får ni full kontroll på alla era företagsintressenter och kontaktpersoner. Alla händelser och dokument presenteras såväl på företaget som på kontaktpersonen – men visas också grafiskt i en kalendervy, integrerad med de flesta övriga kalendrar.

 

Designat för att förenkla

Verktyget är designat för att hjälpa varje säljare att förenkla det dagliga arbetet - så att de kan vara fullt fokuserade på att sälja. I SuperOffice är det mycket enkelt att länka alla aktiviteter och dokument till en pågående försäljning. Det betyder att du alltid kan få en översikt över vad som sker i dina affärer.

SuperOffice Sales Försäljning

Du kan på ett överskådligt sätt se antalet möten, telefonsamtal och dokument länkade till försäljningen. Med den informationen kan du analysera effektiviteten och kostnaden så att du kan fatta ännu bättre beslut i framtida affärer för att öka försäljningen.

 

Hjälper dig att stänga affären

Den inbyggda "säljsekreteraren" i SuperOffice hjälper säljarna att fokusera på att stänga affären.
Den kreerar en arbetslista baserad på 2 kriterier - säljaktiviteter som du har planerat i närtid och aktiviteter du ännu inte har fått gjort.
Medan kalendern och aktivitetslistan i SuperOffice ger överblick över allt du ska göra, fokuserar "säljsekreteraren" bara på de aktiviteter, som är knutna till en försäljning och visar en att-göra-lista under kalendern.



Alla följer samma säljprocess

Med SuperOffice kan du få alla säljarna till att arbeta på ett och samma strukturerade sätt, genom en inbyggd säljguide.
Du kan definiera en eller flera säljprocesser, dela in dessa i faser och länka aktiviteter och dokument till varje fas.

När en säljare har inlett en dialog med en potentiell kund, väljs en av de förhandsdefinierade processerna. Alla aktiviteter och dokument knutet till processen kommer då att automatiskt bli föreslagna.
Upprätta så många processer som du önskar och SuperOffice CRM hjälper dig i mål.

 

Få insikt i dina säljaktiviteter

Kunskap är makt. När du arbetar med försäljning är det alltid lärorikt att få veta varför en säljprocess stannar av, blir förlorad eller vunnen. Anledningen är självklart för att kunskapen ger dig möjligheten att göra förändringar och förbättringar.

SuperOffice förklarar orsakerna till utvecklingen i säljprocessen. Denna information är tillgänglig i ett antal rapporter som du kan använda för att göra nödvändiga förändringar.
SuperOffice erbjuder även dashboards i standardapplikationen som lär dig ta rätt framtida beslut baserat på informationen i SuperOffice.

Intresserad av SuperOffice?

Vill du ha mer information om hur ett effektivt och användarväligt CRM kan hjälpa dig att hitta, vinna och utveckla dina kunder?

Kontakta oss via formuläret här bredvid för mer information!

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."