Vad intresserar era kunder? Vad tycker era kunder om er som leverantör? Vilka prospekt är intressanta att ringa? Hur ska du administrera era events på ett enkelt sätt?

I SuperOffice har alla användare tillgång till all information om kunderna, dokument, mail, aktiviteter, ärenden, kontaktuppgifter, produkter etc. (Självfallet finns olika behörighetsnivåer för den som önskar styra vem som ska kunna se vad). Dessutom kan alla användare skicka grafiska nyhetsbrev till sina kunder. Säljarna kan till exempel göra ett personligt utskick och önska glad sommar. Med en användare av SuperOffice Marketing kan ni ta denna mailkommunikation steget längre och börja mäta på vilka som öppnar era utskick och vilka länkar de klickar på. Denna information fylls sedan på med automatik i SuperOffice.

Marknad ger alltså säljarna information och leads med automatik. Dessutom vet säljarna vilka utskick deras kunder har fått och kan enkelt välja vilka av deras kontakter som skall få nästa utskick. Det enda säljaren behöver göra för att deras kontakt ska få nästa utskick är att säkerställa att rätt intressekod är ikryssad. Se bild på kontaktpersonens kort nedan med exempel på vilka intressekoder ni kan ha på era kontakter.

 

Att skicka grafiska mail med SuperOffice

Med den inbyggda funktionen Utskick skickar ni enkelt grafiska nyhetsbrev eller annan information till era kontakter. Ni får statistik på vilka som klickat på vilka länkar och på så sätt så kan ni även föda SuperOffice med information om vad kunder och prospekts är intresserade av.

 

Skapa underlag för utskick

I SuperOffice har alla möjlighet att selektera/göra urval på informationen som finns inlagd.
Det kan vara på intressekoder på företag eller kontaktpersoner, på alla företag ni har träffat senaste året eller alla kunder som omsätter mindre än sin potential.
Urvalen kan göras dynamiska, statiska och som en kombination av två urval.
Användningsområden kan vara en lista på de ni vill bjuda in till ert seminarium (statiskt urval), en lista på alla A-kunder (dynamisk, denna lista fylls med automatisk på med nytillkomna kunder och tar bort de som inte längre klassas som A) eller en lista på alla A-kunder som ni inte besökt detta år (kombination av två urval).

 

Alla urval går genom en knapptryckning att exportera till Excel. Om man önskar att göra utskick eller använda sitt urval på annat sätt så finns flera val tillgängliga i SuperOffice under Uppgift. 

 

Vill du veta mer så kontakta oss gärna!

Free Trial eMarketeer

För att kostnadsfritt prova ett av de kraftfullaste verktygen för elektronisk marknadsföring, med den starkaste integrationen till SuperOffice: Vänligen fyll i dina kontaktuppgifter till höger, så kommer vi att kontakta dig snarast möjligt för att säkerställa att du kommer igång med din Free Trial på 30 dagar av eMarketeer

 

Namn
Företag
Telefon
E-post
 

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."