SuperOffice Sales

Genom SuperOffice Sales får ni full kontroll på alla era företagsintressenter och kontaktpersoner. Alla händelser och dokument presenteras såväl på företaget som på kontaktpersonen. Integrerad med de flesta övriga kalendrar.

SuperOffice Marketing

I SuperOffice CRM får du hjälp att samla viktig information på ett ställe, tillgängligt för alla med kundkontakt. Här kan ni bl.a. skapa och spara dokument, mail, mötesanteckningar och telefonsamtal. All information går att selektera för att använda i marknadssyfte.

SuperOffice Service

Få hjälp med att hantera alla era förfrågningar med SuperOffice Service. Ärendehantering, kundsupport, fakturafrågor, serviceärenden, beställningar, reklamationer eller interna förfrågningar, allt kan stöttas i SuperOffice Service.

Marknadsföring med eMarketeer

Begreppet BUYER 2.0 beskriver ett nytt och modernt köpbeteende. eMarketeer ger din verksamhet fler kvalificerade leads, en bättre konverteringsgrad från lead till kund och en ökad försäljning.

Gamification med SalesScreen

Gamification, eller på svenska spelifiering, är konsten att driva och skapa engagemang utanför spelvärlden, men genom att implementera dess idéer; tävlingsmoment med ett direkt och tydligt erkännande.

Business Search

Uppdaterad kunddatabas? Använd Amesto Business Search. 100% uppdaterad kunddatabas i SuperOffice utan att man behöver göra någon manuell inmatning. Ditt uppslagsverk för alla företag i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

Strukturering av dokument i SuperOffice

Amesto DocArc är det bästa verktyget på marknaden för att kategorisera och strukturera dokument i SuperOffice. Verktyget kombinerar det kända och flexibla från utforskaren i Windows med det enkla och användarvänliga gränssnittet i SuperOffice.

Konsulttjänster

Det finns inte många företag som vet vad som krävs för att lyckas med en implementering av ett CRM-system. Vi påstår att vi kan något om den saken.

Varför CRM?

Erbjud dina kunder skräddarsydda lösningar, bygg långsiktiga relationer och öka er lönsamhet. Den strategi och systemlösning som hanterar dessa processer benämns i dag vanligtvis för Customer Relationship Management (CRM).

Intresserad av SuperOffice?

Vill du ha mer information om hur ett effektivt och användarväligt CRM kan hjälpa dig att hitta, vinna och utveckla dina kunder?

Kontakta oss via formuläret här bredvid för mer information!

Cloud Partner of the year | Amesto Solutions"Cloud Partner of the Year" 

Motivering till priset är enligt Visma "Partnern bearbetar med engagemang, kompetens och fokus marknaden för att finna nya kunder till Visma.net. Partnern har en dedikerad satsning på Visma.net såväl i Sverige som i Norden, vilket också visar sig i resultaten."